Description de fonction

expertises in diverse domeinen zoals bouw, industrie, machines,… voornamelijk voor verzekeringsmaatschappijen. De experten werkzaam deze vennootschap doen opdrachten over heel België, waarbij tweetaligheid (NL/FR) van onze medewerkers noodzakelijk is.
We zijn op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder (m/v) met gevoel voor stiptheid, engagement en opvolging voor ons kantoor in Melsbroek vlak aan de militaire luchthaven.

Jouw verantwoordelijkheden:
jij maakt binnenkomende schade-dossiers aan, verwerkt de gegevens en vult deze aan in een excel file. Je wijst het dossier toe aan een expert aan de hand van de locatie van de schade, beschikbaarheden van de expert en het type schadegeval.
Je plant een expertise in rekening houdend met de agenda van de toegewezen expert dit zowel eenzijdig als tegensprekelijk.
Je staat klanten, verzekerde en andere partijen telefonisch te woord.
Je behandelt inkomende mails en verwijst wanneer nodig door naar de toegewezen expert.
Je controleert op regelmatige basis de ingegeven data en de agenda’s expert en garandeert een correcte opvolging van het dossier.
Je bent aanwezig op kantoor om met de andere medewerkers te overleggen en de telefonische bereikbaarheid van ons kantoor te

Profil recherché

Jouw profiel:
je volgt een bachelor of master opleiding
je bent klant- en servicegericht en gaat proactief op zoek naar de juiste oplossing.
Je werkt zelfstandig en probleemoplossend.
Je bent sterk in administratie en werkt accuraat en gestructureerd.
Je analytisch inzicht helpen je bij het opvolgen van de dossier
Je hebt uitstekende kennis van één van de drie landstalen en goede kennis van een andere landstaal is een pluspunt.

Informations complémentaires

Localisation de l'offre d'emploi: Kalkhoven, Melsbroek
Contrat Offert: Etudiant
Expérience requise: expérience
Diplôme requis: Bachelier

Contact - Postuler

NexDT | | kitty@nexdt.be |

 Postuler directement

Emplois similaires

Recherche rapide

Être alerté par mail ?

plus de critères?
 Postuler à cet emploi